Адреса: вул. Свободи, 87, смт Білозерка
Білозерського району Херсонської області, 75000
Графік роботи: Понеділок - Четвер: 08:00 - 17:00.
П’ятниця: 08:00 - 15:45. Вихідні: Субота, Неділя 

тел.: (05547) 3-38-84
e-mail: rda-biloz@khoda.gov.ua

«Гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів

Придбання продуктів харчування та різноманітних товарів – звичне явище, з яким громадяни стикаються майже щодня. Та якщо товар виявився неякісним, тоді гроші були витрачені даремно разом із добряче зіпсованим настроєм.
Тому відшкодування збитків є необхідною процедурою. А в разі вживання зіпсованих продуктів, можна ще й завдати неабиякої шкоди здоров’ю.
У нашій країні порушення якості та безпечності продукції також не залишаються поза увагою держави, що підтверджується Законом України «Про захист прав споживачів», постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та іншими нормативно-правовими актами. Згідно із Законом споживач має право на належну якість і безпеку продукції та обслуговування, захист своїх прав державою, достовірну інформацію про продукцію та про її виробника, на відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції. З метою захисту порушених прав споживачі можуть звертатись до суду та інших державних органів і громадських організацій. Якщо ж якість придбаного товару неналежна, споживач у встановлені законодавством строки може вимагати відшкодування витрат на усунення недоліків, повернення сплачених грошей, заміну товару тощо. Але, не дивлячись на чіткі норми законодавства, покупці іноді стикаються з труднощами при покупці та використанні продуктів та товарів.
Отримати оперативну відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на «гарячу лінію» за номером телефону (0552) 26-36-06; 0913319890 - Управління захисту споживачів: м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34.
 
Якщо ваші права порушено

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Вас ошукали у магазині? Найчастіші порушення (матеріали партнерів)

До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!

Що робити, якщо вас обкурюють? Пишіть скаргу до Держпродспоживслужби!

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Пам’ятка для споживачів, які мають намір скористуватися послугами інтернет-магазину

Пам’ятка для споживачів (якщо ваші права порушено)

Зразок скарги про порушення прав споживача

Зразок скарги про порушення прав споживачів (у частині мови)

Зразок скарги споживача (у випадку відмови провести розрахунок банківською карткою)

Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?