ХЕРСОНЩИНА ТУРИСТИЧНА

ТУРИСТИЧНИЙ ПУТІВНИК БІЛОЗЕРСЬКОГО РАЙОНУ

ТУРИСТИЧНИЙ ПУТІВНИК БІЛОЗЕРСЬКОГО РАЙОНУ (англійською мовою)

 
Стартує відкритий обласний конкурс «ТАВРІЙСЬКИЙ СУВЕНІР»

  З метою формування позитивного іміджу Херсонської області та Українського примор'я як туристично привабливого регіону, пошуку впізнаваного стилю сувенірної продукції, що відображає колоритність Північної Таврії, як однієї з історичних частин єдиного культурного простору України, популяризації нових виробів майстрів народних художніх промислів, ремесел, а також розробок сучасних дизайнерів, підтримки та заохочення місцевих майстрів,  представлення сувенірної продукції Таврії і Українського примор'я на ринку туристичної індустрії з 15 вересня 2015 року оголошено проведення щорічного відкритого обласного конкурсу на розробку кращої сувенірної продукції «ТАВРІЙСЬКИЙ СУВЕНІР».
  
  
Організаторами конкурсу є коаліція громадських організацій Херсонської області за підтримки Департаменту зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації, Херсонської Торгово-промислової палати, регіональної ради підприємців Херсонської області.

  Завданнями Конкурсу є: визначення кращого сувеніра таврійської тематики, виявлення та заохочення організацій та майстрів, розробників та виробників сувенірної продукції на таврійську тематику, покращення якості та збільшення асортименту іміджевої сувенірної продукції, формування нового уявлення про традиційний сувенір Таврії і Українського примор'я; насичення ринку якісною, доступною за ціною сувенірною продукцією, виявлення нових тенденцій в області створення сувенірної продукції і оригінальної упаковки, виявлення талановитих майстрів, художників, дизайнерів, створення бази даних авторів і організацій, які займаються розробкою та виготовленням сувенірної продукції, стимулювання конкурентоспроможності учасників ринку сувенірної продукції.

           Цьогорічний конкурс триватиме до 25 лютого. 

  Контакти організаторів для обговорення питань щодо проведення та участі у конкурсі: тел/факс: (0552) 22-64-48, i-c@ukr.net,editortavrik@gmail.com.
  Умови та порядок проведення конкурсу, визначення переможців  викладені у Положенні про конкурс.

 

Створимо разом «Азбуку» туризму Херсонщини» разом!

 
   Департамент зовнішньоекономічної діяльності підтримав ініціативу брендингового агентства «GRADES» у розробці інноваційного та креативного проекту «Азбуки» туризму Херсонщини».
    Херсонщина – це справжня перлина степового краю України.
Азбука туризму Херсонщини - це 33+ яскравих пам'ятки нашого міста та області!
  Підсумком стане красивий буклет, веб-сторінка, а надалі, можливо і подібний відеоролик - свого роду оригінальний відео-путівник по всіх пам'ятках міста, де кожній букві алфавіту відповідає те чи інше знакове місце, пам'ятник архітектури, культурний пам'ятник чи персонаж, безпосередньо асоціюється з Херсонською областю.
  Запрошуємо всіх долучитися до мозкового штурму та вибору найкращих відповідностей, насамперед, на сторінці в Facebook організоване попереднє опитування: https://www.facebook.com/IlikeKherson/
  Детальна інформація розміщена на сайті Херсонщини туристичної:
http://khersonregion.com/proekt-azbuka-turizma

(Оновлено 30.11.2015)
 

Про підсумки виконання обласної програми розвитку туризму та курортів на 2011 - 2015 роки
        
  Протягом терміну дії обласної програми розвитку туризму та курортів на 2011 – 2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 01 липня 2011 року № 216, структурними підрозділами обласної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування здійснено ряд організаційних та управлінських заходів щодо реалізації передбачених нею завдань, спрямованих на створення привабливого іміджу Херсонщини та належних умов становлення туризму як одного з пріоритетних напрямків соціально-економічного розвитку області.
  Так, упродовж п’яти років реалізовано близько 50 стратегічних завдань і понад 70 заходів за такими напрямками: створення привабливого іміджу Херсонщини; менеджмент туристичної галузі; маркетингова та рекламно-інформаційна діяльність; розвиток сільського та екологічного туризму; збереження ресурсного потенціалу туризму, раціональне та ефективне використання туристичних ресурсів; розвиток туристичної інфраструктури; формування людських ресурсів, підготовка фахівців туризму; стимулювання залучення інвестицій у сферу туризму; забезпечення високих стандартів та безпеки туризму.
  Фінансування Програми здійснювалось за рахунок коштів обласного бюджету. У ході реалізації Програми досягнуто ряд якісних позитивних показників, зокрема, в утвердженні привабливого туристичного іміджу Херсонщини, підвищенні професійного рівня фахівців туристичної сфери, створенні умов управління туристичною галуззю, безпечних умов для туристів та відпочиваючих. Також досягнуто прискорення темпів розвитку внутрішнього туризму, збільшення впливу сфери туризму та курортів на позитивну динаміку показників економічного і соціального розвитку.
  Проведена робота сприяла щорічному зростанню туристичних потоків в область. За даними моніторингу, під час курортно-туристичного сезону 2015 року Херсонщину відвідали близько 2,8 млн туристів, відпочиваючих та екскурсантів, що більше на 27% у порівнянні з 2014 роком та на 86% ніж у 2011 році.
  У рекреаційних районах області, а також містах Нова Каховка і Херсон запроваджено стягнення місцевого податку – туристичного збору. Зростання  показника його сплати відбувалося пропорційно до зростання чисельності туристів. За січень - жовтень 2015 року сума надходжень від туристичного збору до місцевих бюджетів склала 802,38 тис. грн, що на 44% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
  Під час курортно-туристичного сезону 2015 року в області послуги туристам та відпочиваючим надавали близько 900 закладів відпочинку й оздоровлення, загальною місткістю ліжкового фонду понад 70 тис. місць, що, за даними моніторингу, більше на 20% за показник 2013 року. За останні два роки на 45% зросла кількість засобів індивідуального розміщення приватного сектору в курортно-рекреаційних районах: у 2013 році їх кількість складала  419, у 2015 році – 610. За останні 5 років кількість об’єктів та садиб сільського зеленого туризму зросла до 54 або на 26%.
  Для забезпечення в подальшому якісного менеджменту розвитку туристичної галузі, створення умов для високих стандартів та безпеки туризму, стимулювання залучення інвестицій у сферу туризму, з метою реалізації завдань Стратегії розвитку Херсонської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням сесії обласної ради від 10.09.2015 №1296, Департаментом зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів обласної державної адміністрації розроблено ряд проектних пропозицій для подальшого розвитку сфери туризму та курортів області для впровадження у 2016-2017 роках, зокрема щодо створення та функціонування мережі регіональних туристично-інформаційних центрів, активізації розвитку в’їзного та внутрішнього туризму в області, маркетингової діяльності по просуванню туристичного продукту Херсонщини, стимулювання  розвитку сільського зеленого туризму, курортних населених пунктів Причорномор’я та Приазов’я.
  Більш детально з інформацією можете ознайомитись за електронним посиланням http://visitkherson.gov.ua/news/pro-pidsumki-vikonannya-oblasnoyi-programi-rozvitku-turizmu-ta-kurortiv-na-2011-2015-roki.

(Оновлено 27.11.2015)

До уваги учасників туристичного ринку. Звітність за 2014 рік
 
  Інформуємо, що наказом Державної служби статистики України від  01.10.2013   № 291 «Про визнання такими, що втратили чинність, нормативно-правових актів у галузі статистики» відмінено наказ Державного комітету статистики України від 04.03.1998  № 96 «Про затвердження форм державної статистичної звітності з питань туризму та інструкцій щодо їх заповнення» (тобто  звітність 1-ТУР та 1-ТУР (к) скасовано).
  Натомість встановлено обоз'язковість подачі звітності № 1-туризм, (звіт про туристичну діяльність), 1-ОТ (дитячі заклади оздоровлення та відпочинку), 1-КЗР (юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають послуги з тимчасового розміщування), затвердженої Наказом Держстату України 30.11.2012р. №  498, до державних органів статистики.
  Бланки звітів та роз’яснення щодо їх заповнення розміщено на сайті www.ukrstat.gov.ua: розділ «Респондентам», «Альбом форм державних статистичних спостережень на 2015 рік», розділ 2. «Економічна статистика», підрозділ «Економічна діяльність», п. «Туризм».
  Нагадуємо, що терміни подання звітності за 2014 рік до державних органів статистики встановлено не пізніше28 лютого 2015 року.
  Доводимо до відома також, що згідно з ст. 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неподання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень або подання їх недостовірними, не в повному обсязі, не за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією, чи із запізненням – тягне за собою накладання штрафу на посадових осіб та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності.
 
 
 
В області на ринку пасажирських авіаперевезень розпочала роботу фірма «Авіабюро»
 
  З метою розширення можливостей туристичного ринку Херсонщини, та налагодження регулярних пасажирських авіаперевезень з аеропорту «Херсон» повідомляємо про початок роботи компанії «Авіабюро» в м.Херсоні, яка надає послуги з пошуку та бронюванню квитків за різними напрямками, оформлення необхідних документів для польоту, активно співпрацює з представництвом турецького авіаперевізника «Turkish Airlines».

(Оновлено 04.02.2015)

 

Відбулося засідання обласної робочої групи з підготовки проекту Концепції розвитку туристично-курортної галузі Херсонської області
 
  30 січня 2015 року відбулося чергове розширене засідання обласної робочої групи з підготовки проекту Концепції розвитку туристично-курортної галузі Херсонської області при Департаменті зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації
  Участь в заході взяли члени обласної координаційної ради з питань розвитку рекреаційно-курортного комплексу та туризму, представники громадської організації «Асоціація індустрії гостинності України», НДУ «Український дослідницький інститут підприємництва», компанії        «Google Україна», Херсонського обласного благодійного фонду «Об’єднання»,  туристичного бізнесу, вищих навчальних закладів та наукових установ, рекламно-інформаційних компаній, громадських організацій туристичного спрямування.
  В ході засідання учасниками обговорено питання та визначено спільний план дій щодо:
- основних засад співпраці між Департаментом зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації та ГС «Асоціація індустрії гостинності України» щодо розробки проекту Концепції розвитку туристично-курортної галузі Херсонської області, як складової впровадження інноваційно-інвестиційної моделі розвитку туристичної та курортної сфер причорноморських областей України;
- продовження реалізації на території області спільного проекту з Google Україна «Цифрове перетворення заповідно-туристичних територій Херсонщини» з деталізацією туристичних обєктів на карті Google Мар з доповнення об’єктами іфраструктури.
В рамках заходу проведено нараду з науковцями Херсонського національного технічного університету та Херсонського дуржавного університету на тему «Науковий супровід реалізації проекту впровадження інноваційно-інвестиційної моделі розвитку туристичної та курортної сфер причорноморських областей України, підготовки проекту Концепції розвитку туристично-курортної галузі Херсонської області».
  Оголошено про створення обласної спільноти картографів.
  Для картографів Херсонщини проведено майстер-клас «Онлайн картографії» провідними картографами спільноти Google Map Maker Ukrain на тему: «Організаційні та технологічні засади відцифрування територій та туристичних об’єктів, нанесення їх на карту Google Мар у всесвітній мережі Інтернет».
  Участь в заході взяли представники утвореної обласної спільноти картографів Херсонщини з міст: Херсона, Каховки, Нової Каховки, Скадовська, Голої Пристані та Берислава, всього близько 30 осіб.
Отримані знання допоможуть покращувати онлайн-карти своїх населених пунктів, роблячи карти рідного міста, села, району якісніше та туристично привабливішими.
  Учасникам було продемонстровано можливості карти Google Мар та технології нанесення обєктів на карту. Крім того, картографи Херсонщини закріплювали отримані знання на практичному занятті по редагуванню базової карти, нанесення різних об'єктів на онлайн-карту, внесенню змін і доповнень щодо інфраструктури населених пунктів області.
  Найближчім часом членами обласної спільноти картографів планується відцифрувати та нанести найпривабливіші туристичні обєкти, які були визначені за результатами конкурсу «топ – 10 перлин Херсонщини». 

(Оновлено 03.02.2015)

 

Управлінням туризму та курортів проводиться регіональний конкурс «Топ-10 перлин рідного краю»

      
  До Всесвітнього Дня туризму та Дня туризму в Україні управлінням туризму та курортів облдержадміністрації започатковано проведення регіонального конкурсу «Топ-10 туристичних перлин Херсонщини».
  Районними державними адміністраціями та міськвиконкомами міст обласного значення надано понад 200 пропозицій щодо найпомітніших та найпривабливіших туристичних атракцій районів та міст Херсонщини, серед яких подієві заходи (фестивалі, свята, народні гуляння, змагання тощо), природні, архітектурні, історико-культурні туристичні об’єкти, самобутні колоритні етнофольклорні колективи, народні традиції, ремесла. Для участі у конкурсі та інтернет-голосуванні попередньо відібрано 32 туристичні атракції (більш детальний опис атракцій http://visitkherson.gov.ua/docs/top-10).     
  Проголосувати за Топ-10 можна на сторінці "Vkontakte" в групі "Херсонщина туристична" за наступним посиланням http://vk.com/topic-75895401_30538299. Голосування триватиме до 25 вересня поточного року. Підбиття підсумків та визначення «Топ-10 туристичних перлин Херсонщини» відбудеться в рамках Таврійського інвестиційного туристичного форуму (26-28 вересня 2014 року, м.Нова Каховка).
  За результатами проведеної роботи та отриманих пропозицій стосовно найцікавіших туристичних атракцій планується видання туристичного довідника-каталогу «Туристичні перлини Херсонщини», випуск якого заплановано на 2015 рік. 

 
 
Вже 180 тисяч туристів відвідало Херсонщину
 
  З початку курортно-туристичного літнього сезону 2014 року Херсонщину відвідало 180 тис. туристів, відпочиваючих та екскурсантів з різних областей України, ближнього та дальнього зарубіжжя.
  В червні поточного року 42102 осіб охоплено послугами проживання та розміщення в закладах відпочинку та оздоровлення. Близько 80 тис. осіб відпочило в індивідуальних засобах розміщення, наметових містечках, садибах сільського зеленого туризму, готелях, відвідали біосферні заповідники та національні природні парки, стали учасниками міжнародних, всеукраїнських та регіональних фестивалів, проведених в області.
57898 дітей забезпечено відпочинком та оздоровленням в дитячих закладах відпочинку, санаторіях, пришкільних таборах.
  Що стосується закладів відпочинку та оздоровлення, то їх кількість на 25% збільшилась в порівнянні з минулим роком (292 заклади в 2014 році проти 234 заклади в 2013 році). На 18% збільшилась кількість індивідуальних засобів розміщення в порівнянні з 2013 роком.
  З початку літнього сезону 2014 року такі курорти Херсонщини, як Залізний Порт, місто – курорт державного значення Скадовськ вже наповнені більш як на половину. Переважно сюди їдуть відпочивати з Західної України, Київської, Донецької, Луганської, Дніпропетровської та Харківської областей.
  Інші курорти – смт. Лазурне, с. Красне, с. Хорли, коса Арабатська Стрілка в червні були завантажені десь на 15-20 %.
  У зв’язку з нестабільною соціально-політичною ситуацією в Україні, не замовляють відпочинок туристи з Росії та Білорусії, які раніше складали значну частину потоку на ці курорти.
  Збільшення потоку туристів та відпочиваючих планується на липень-серпень поточного року. Це зумовлене пожвавленням відпускної компанії, збільшенням кількості сонячних днів та сприятливими погодними умовами.

 

У м. Нова Каховка відбувся Таврійський туристичний конгрес
 
  У місті Нова Каховка з 16 по 18 травня 2014 року  на високому організаційному рівні відбувся Перший Таврійський туристичний конгрес. Ініціаторами організації та проведення Таврійського туристичного конгресу стали управління туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації, Новокаховська міська рада та громадська організація «Таврійське об’єднання територіальних громад». Мета проведення заходу – активізація розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, представлення туристичних можливостей Херсонщини, налагодження ділових та партнерських відносин учасників туристичного ринку.
  У заході взяли участь провідні спеціалісти в галузі туризму з різних регіонів України (Київ, Одеса, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг), представники туристичного бізнесу, регіональних, всеукраїнських та міжнародних ЗМІ, керівники інвестиційних проектів, закладів відпочинку та оздоровлення Херсонщини, власники об’єктів сільського зеленого туризму, представники органів державної влади. Зокрема наш район представляли перший заступник голови райдержадміністрації Ірина Ляшенко та начальник відділу економіки райдержадміністрації Олег Соловей. Всього захід зібрав понад 150 осіб.
  Для учасників Конгресу були презентовані наступні туристичні проекти: «Скіфія Таврійська як частина Великого Степу», «Зйомка 3-D панорам для нових туристичних маршрутів», проект екскурсій нового покоління «Скіфи і міфи «Річної зірки», «Обгортка турпродукту», «Асканійський звіриний стиль», «Креативний підхід альфа-страхування у сфері туризму» та інші.
  У рамках заходу був проведений рекламно-інформаційний тур, учасники якого мали змогу протягом трьох днів ознайомитись з туристичними можливостями м.Каховка, м.Нова Каховка, м.Берислав, м.Таврійськ, Каховського та Бериславського районів Херсонської області, які входять до складу Таврійського об’єднання територіальних громад.
  Учасники відвідали об’єкти сільського зеленого туризму (садиба «Чайка», база «Славутич»), винний туризм (підвали Князя П.М. Трубецького), історичний та пізнавальний види туризму (Кам’янська Січ, с.Зміївка, історичні та культурні пам’ятки), заклади відпочинку та оздоровлення узбережжя Азовського та Чорного морів. Особливою родзинкою стала подорож до Арабатської Стрілки Генічеського району.
  За результатами проведення заходу підписані угоди про співпрацю з директорами закладів оздоровлення та відпочинку, обговорений перспективний план розвитку туризму та курортів на Херсонщині. 

 

«Гаряча лінія» для забезпечення курортно-туристичного сезону в області
     

  Для забезпечення підготовки та проведення в області курортно-туристичного сезону 2014 року»  управлінням туризму та курортів обласної  державної адміністрації організовано роботу «гарячої лінії» за номером телефону (0552) 26-46-86

 

 

Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей
 
  В кінці березня поточного року Державним агентством  України з туризму та курортів спільно з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні у м.Києві відбулася міжнародна конференція «Популяризація іміджу України та її туристичних можливостей».
  Увагу учасників заходу було зосереджено на обговоренні питань реалізації туристичних можливостей України у сучасних умовах, зокрема  було презентовано туристичний бренд України, як частину системної програми з популяризації країни у світі та активізації діяльності сфери туризму на українському просторі.
  У вищезазначеному заході взяли участь: Міністр інфраструктури України Бурбак М.Ю., представники дипломатичного корпусу, національних авіакомпаній та автоперевізників, провідних готельних мереж, громадських організацій та профільних асоціацій у сфері туризму, суб’єктів господарювання у сфері туризму, засобів масової інформації, місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування тощо.
  За результатами конференції учасниками було прийнято Декларацію, основними положеннями якої стали:
  1.  - заява учасників туристичного ринку України про спільні дії щодо розвитку туризму в Україні та просування українського туристичного продукту на міжнародному туристичному ринку.
  2. - розробка та подання на розгляд Верховної Ради України законопроекту щодо невідкладних заходів із активізації розвитку в’їзного та внутрішнього туризму, а саме:  зниження ставки ПДВ для послуг розміщення до середньоєвропейського рівня; встановлення цільового характеру туристичного збору та використання надходжень від цього збору виключно на заходи з розвитку туризму у відповідній адміністративно-територіальній одиниці; розробка та подання на розгляд органів місцевої влади та самоврядування пропозицій щодо комплексу заходів з підтримки розвитку туризму; формування та становлення Національної туристичної організації та місцевих туристичних організацій; впровадження та реалізація нових стандартів надання туристичних послуг та професійної підготовки у сфері туризму.
  Підсумком роботи конференції стало утворення робочої групи та проголошення про розробку та подання на розгляд Уряду країни Стратегії розвитку туризму в Україні до 2024 року. 

 

Оголошено конкурс на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні»
 
  З метою популяризації позитивного іміджу міста та області, збільшення чисельності в'їзного та внутрішнього туризму, ознайомлення гостей та жителів міста з туристичним потенціалом регіону, його історією та сьогоденням, традиціями, культурними цінностями, управлінням культури Херсонської міської ради оголошено конкурс на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні» (подробиці на офіційному туристичному сайті міста http://www.kherson-gid.com/ru/o-hersone/novosti/1067-turisticheskij-konkurs-vyhodnye-v-hersone.html).
  До участі у конкурсі запрошено туроператорів та турагенства.
Основними критеріями оцінювання конкурсних робіт визначено професіоналізм, новизна і творчий підхід,  повнота розкриття теми маршруту, тощо.
  Організаторами конкурсу запропоновано учасникам надавати конкурсні матеріали до 31 березня 2014 року. Підведення підсумків та оголошення переможців конкурсу відбудеться наприкінці квітня поточного року.
  Проведення конкурсу на кращий туристичний маршрут «Вихідні у Херсоні» сприятиме подальшому зростанню професійної майстерності організаторів екскурсій та подорожей, надасть можливість пропонувати жителям області та гостям Таврійського краю знайомство з найбільш привабливими куточками обласного центру. 

 

Медіа-проект «Херсонщина Туристична-2014»
 
 Вперше ілюстрований каталог-путівник по місцях дозвілля і відпочинку на Херсонщині «Херсонщина туристична» було представлено широкому загалу у 2012 році під час проведення ІІ Міжнародного туристичного форуму «Розвиток екологічного туризму в країнах Чорноморського басейну: ресурси та інновації», який відбувся 19-20 квітня 2012 року в м.Херсоні.
  Головною метою видання є розширення інформаційного простору популяризації туристичної привабливості Херсонщини, допомога жителям та гостям Таврійського краю пізнавати нашу екологічно чисту область, її унікальні природні, історичні, культурні пам’ятки.
  Засновниками каталогу «Херсонщина туристична» – брендинговим агентством «Грейдс» у співпраці з редакцією журналу «Потьомкін Сіті», громадськими організаціями, інформаційними партнерами, управлінням туризму та курортів облдержадміністрації.
  Цього року організаторами запропоновано значно масштабніший медіа-проект «Херсонщина Туристична-2014», який включатиме в себе (подробиці про медіа-проект доступні за посиланням: khersonregion.com.): видання яскравого та об'ємного друкованого каталогу, насиченого інформацією про красу Таврії, переважну більшість місць відпочинку і туризму, дозвілля та шопінгу Херсонщини; інтернет-версію каталогу khersonregion.com, яка буде згодом інтегрована в популярні сайти нашої області, такі як портал more.ks.ua, проекти «Віртуальний Херсон» (3dkherson.com) і «Віртуальна Україна» (ukraina3d.com).
  Близько 70% видання складатимуть конкретні рекламні пропозиції суб’єктів туристичної індустрії, серед яких – заклади оздоровлення та відпочинку, об’єкти зеленого туризму, ресторани і готелі, розважальні центри, інфраструктурні об’єкти, служби сервісу та транспорту та інші фірми, яким є що запропонувати жителям і гостям Херсонщини. Інша частина видання включатиме інформацію про туристичні та екскурсійні маршрути, історію та культуру, природно-заповідні об’єкти, соціальні та інвестиційні проекти в галузі туризму, тощо.
  Видання має стати «візитною карткою» області, допомогти жителям і гостям області в ефективному плануванні відпочинку та дозвілля на Херсонщині. Корисним проект буде і всім представникам індустрії туризму, а саме у пошуку потенційних клієнтів та ділових партнерів.
  З друкованим каталогом та його електронною версією, за розрахунками організаторів зможуть за рік ознайомитися не менше 2-х млн. жителів нашої країни та зарубіжжя.