Адреса: вул. Свободи, 87, смт Білозерка
Білозерського району Херсонської області, 75000
Графік роботи: Понеділок - Четвер: 08:00 - 17:00.
П’ятниця: 08:00 - 15:45. Вихідні: Субота, Неділя 

тел.: (05547) 3-38-84
e-mail: bra-biloz@khoda.gov.ua

Адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг
при Білозерській районній державній адміністрації
 
 
Місцезнаходження: 75000, Херсонська область, Білозерський р-н,
смт. Білозерка, вул. Свободи, 100, каб № 4, (200 м. до автобусної зупинки смт Білозерка "Центр")

Контакти: 
Керівник центру- Степаненко Анна Володимирівна,
адміністратори - Кушнір Оксана Сергіївна, Пахомова Ірина Миколаївна, телефон 33-6-14, електронна адреса e-mail:
sap@bilozerka-rda.gov.ua, веб-сайт bilozerka-rda.gov.ua

Графік роботи центру:
Понеділок: 08.00-15.00
 
Вівторок: 08.00-15.00
 
Середа: 08.00-15.00
 
Четвер: 13.00-20.00
 
П’ятниця: 08.00-15.00
 

Розпорядження голови райдержадміністрації від 24.12.2013 року №689 "Про утворення Центру надання адміністративних послуг та затвердження Положення про нього"

Положення про ЦНАП
 
Регламент ЦНАП
  
Заява ЦНАП

Електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  На офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua/  (у розділі “Публічна кадастрова карта”) працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.

 

Електронний сервіс замовлення витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

  На офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr можна замовити витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.  Сервіс дозволяє здійснити оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу, зберегти та роздрукувати витяг самостійно.


Оголошення

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  - вул.Суворова 29, м.Херсон, Корабельна районна у м.Херсоні рада
 
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно таїх обтяжень 
Херсонська міська рада, вул. Ушакова,37, м.Херсон
КП Херсонське бюро технічної інвентаризації, вул.Богородицька (Червонофлотська),20, м.Херсон
Станіславська сільська рада, вул.Свободи (Леніна),15, с.Станіслав
Музиківська сільська рада, вул.40 років Перемоги,37,с.Музиківка (прийом по понеділкам) 
Будь-який нотаріус в Херсонській області

-- 

З повагою,
 
Державний реєстратор відділу економічного розвитку, торгівлі, інфраструктури та надання адміністративних послуг Білозерської РДА Херсонської області
 

 

Перелік
адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Білозерській районній державній адміністрації Херсонської області
(ДЛЯ СКАЧУВАННЯ БЛАНКІВ КАРТОК ТА ЗАЯВ НАТИСНІТЬ НА ПОСИЛАННЯ)

з/п
Назва адміністративної послуги
Дата надання адміністративної послуги через ЦНАП
Інформаційні 
картки
Технологічні картки 
Бланки заяв
1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
 
з 01 січня 2015 р. 1.1, 1.2 1.1, 1.2 1.1, 1.2.1, 1.2.2
2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
 
з 01 січня 2015 р. 2.1, 2.2, 2.3 2.1, 2.2, 2.3  
3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
 
з 01 січня 2015 р. 3 3 3
4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття
 
з 01 січня 2015 р. 4.1, 4.2 4.1, 4.2 4.1
5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
 
з 01 січня 2015 р. 5 5 5
6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них
 
з 01 січня 2015 р. 6 6  
7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення
 
з 01 січня 2015 р. 7 7 7, 7.2
8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням
 
з 01 січня 2015 р. 8 8 8
9. Державна реєстрація:
 
   права власності на нерухоме майно
 
   інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)
 
з 01 січня
2015 р.
9 9  
10. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
 
з 01 січня 2015 р. 10 10  
11. Реєстрація громадського об’єднання
 
з 01 січня 2015 р. 11 11  
12. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
 
з 01 січня 2015 р. 12 12  
13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту
 
з 01 січня 2015 р. 13 13  
14. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання
 
з 01 січня 2015 р. 14 14  
15. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання
 
з 01 січня 2015 р. 15.1, 15.2, 15.3 15.1, 15.2, 15.3  
16. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення
 
з 01 січня 2015 р. 16 16  
17. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання
 
з 01 січня 2015 р. 17.1, 17.2, 17.3 17.1, 17.2, 17.3  
18. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
 
з 01 січня 2015 р.      
19. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
 
з 01 січня 2015 р.      
20. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження
 
з 01 січня 2015 р.      
21. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника
 
з 01 січня 2015 р.      
22. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)
 
з 01 січня 2015 р.      
23. Оформлення та видача проїзного документа дитини
 
з 01 січня 2015 р.      
24. Оформлення та видача паспорта громадянина України
 
з 01 жовтня
2014 р.
24 24 24
25. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
 
з 01 жовтня
2014 р.
25.1, 25.2 25.1, 25.2 25
26. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
 
з 01 жовтня
2014 р.
26 26  
27. Реєстрація місця проживання особи
 
з 01 жовтня
2014 р.
27 27 27, 27.1
28. Зняття з реєстрації місця проживання особи
 
з 01 жовтня
2014 р.
28 28 28, 28.1
29. Реєстрація місця перебування особи
 
з 01 жовтня
2014 р.
29 29 29.1
30. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
 
з 01 жовтня
2014 р.
30 30  
31. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
 
з 01 січня 2015 р. 31 31  
32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
 
з 01 січня 2015 р. 32 32  
33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
 
з 01 січня 2015 р. 33 33  
34. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
 
з 01 січня 2015 р. 34 34  
35. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
 
з 01 січня 2015 р. 35 35  
36.  Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
 
з 01 січня 2015 р. 36 36  
37. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
 
з 01 січня 2015 р. 37, 37.1 37, 37.1  
37.1 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була  допущена не з вини органу,
що здійснює його ведення
 
з 01 січня 2015 р. 37.1.1 37.1.1  
38. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
 
  витягу з Державного земельного кадастру про:
 
землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць обмеження у використанні земель
 
земельну ділянку
 
   довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
 
   викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації
 
з 01 січня 2015 р. 38.1, 38.2, 38.3, 38.4 38.1, 38.2, 38.3, 38.4  
39. Видача довідки про:
 
наявність та розмір земельної частки (паю) 
 
наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
 
з 01 січня 2015 р. 39 39.1, 39.2  
40. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
 
з 01 січня 2015 р. 40 40 40
41. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
 
з 01 січня 2015 р. 41 41 41
42.  Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників
 
з 01 січня 2015 р.      
43. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
 
з 01 січня 2015 р. 43 43 43
44. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів
 
з 01 січня 2015 р.      
45. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів
 
з 01 вересня
2014 р.
45 45  
46. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
 
з 01 вересня
2014 р.
46 46 46.1, 46.2, 46.3, 46.4
47. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки
 
  47 47 47
48. Надання висновку на  погодження проекту землеустрою
 
  48 48
49. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки
 
  49 49 49
                 
ІІ. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
 
1. Дозвіл на виконання будівельних робіт
 
       
2. Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів  у межах територій та об’єктів  природно-заповідного фонду
 
       
3. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
 
       
4. Дозвіл на спеціальне  водокористування
 
       
5. Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі
 
       
6. Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин
 
       
7. Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків 
 
  7. 7.  
8. Експлуатаційні дозволи для потужностей (об'єктів):
 
  з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
 
  з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
 
  8.1., 8.2. 8.  
9. Ветеринарні документи: міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД - ветеринарні свідоцтва форми N 1, N 2 та N 3) - при переміщенні за межі України
 
  9. 9.  
10. Ветеринарні документи: ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району
 
       
11. Ветеринарні документи: ветеринарні свідоцтва (для України - форми N 1 та N 2) - при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст
 
       
12. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові  або габаритні параметри яких перевищують нормативні
 
       
13. Погодження дорожнього перевезення небезпечних вантажів (крім міжнародних перевезень дорогами, що входять до затверджених маршрутів руху)        

 


 
 

Громадськість спостерігає за діяльністю Центрів надання адмінпослуг

 
  На Херсонщині громадські організації моніторять діяльність районних Центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП). І якщо для подібних обласних Центрів це не дивина, то для районних - непересічна подія.
  Ще у вересні в трьох районах Херсонщини стартував проект «Сільським громадам – якісні адміністративні послуги», який Білозерський «Молодіжний центр регіонального розвитку» реалізує у партнерстві з Білозерською, Горностаївською та Цюрупинською райадміністраціями.
  Важливим етапом проекту є моніторинг роботи ЦНАПів на відповідність ЗУ «Про адміністративні послуги» та концепції «універсаму послуг». Експертна група опрацювала методологію Центру політико-правових реформ (м.Київ). І у листопаді розпочали активну фазу моніторингу.
  Зокрема, 25-26 листопада ЦНАПи в Білозерці, Горностаївці та Цюрупинську відвідали представниці Білозерського “Молодіжного центру регіонального розвитку” Елла Петренко та Катерина Павловська. Місцева влада виявила значну зацікавленість до проекту і активно бере у ньому участь на партнерських засадах.
  Спочатку експертки обстежили умови діяльності ЦНАП, потім поспілкувалися з адміністраторами та представниками районної влади, клієнтами. У грудні після аналізу отриманих даних, команда проекту знайомить громадськість з попередніми результатами моніторингу.
  Усі три центри надання адмінпослуг були створені майже рік тому. І на початку робота їх була дещо формальною. Центри створені, а послуг не надавали. Але за рік діяльності вже напрацьований певний позитивний досвід і це відзначили експертки за підсумками моніторингу.
  Так, затверджені положення та регламенти центрів відповідають вимогам ЗУ «Про адміністративні послуги». Приміщення ЦНАПів обрані вдало та знаходяться у зручному для громадян місці — у центрі населеного пункту зі зручною транспортною розв'язкою у 2-5 хвилинах біля автобусних зупинок. Працівниками центрів розроблені та затверджені інформаційні та технологічні картки, які знаходяться у вільному доступі на стендах та веб-сайтах. І кожен клiєнт може знайти iнформацiю про потрiбну йому послугу. Адміністратори надають консультації про послуги телефоном та електронною поштою.
  У приміщеннях ЦНАПів є місця для відвідувачів та столи, де можна розкласти власні документи. У всіх Центрах є скриньки для зауважень та пропозицій, які створені для налагодження зворотнього зв`язку з клієнтами. Самі будівлі облаштовані пандусами. А у Бiлозерському ЦНАПі, який знаходиться на ІІ поверсі, є кнопка виклику адмiнiстратора для людей з особливостями здоров`я.
  Громадські спостерігачі зафіксували, що адміністративні послуги, за які раніше доводилося сплачувати необов’язкові платежі, наразі в Центрах надаються безоплатно, що неабияк дивує людей.
  Проте не все так гладко, як здається на перший погляд. І новоствореним ЦНАПам ще є над чим працювати. Ось лише деякі проблемні питання обслуговування громадян в Центрах надання адміністративних послуг. З місцевих бюджетів виділяється недостатнє фінансування на роботу Центрів. На створення та матеріально-технічне забезпечення установ у 2014 році були виділені “копійки”, а поточне фінансування включає лише заробітну плату персоналу та інколи канцтовари. Навіть інформаційні стенди та вивіски виготовлені за допомоги партнерів.
  Місцевою владою не проводяться заходи з підвищення кваліфікації персоналу ЦНАПів. Графік роботи адміністраторів не відповідає вимогам законодавства. Фактично вони працюють менше, ніж вимагається. Організація робочого простору Центрів залишилася кабінетною, тому зонування приміщення на зони очікування, інформування та обслуговування є дуже умовним. На прилеглих вулицях та на самому приміщенні відсутні вказівники, на яких зазначається місце розташування Центрів. Тому не місцевим жителям буде важко знайти ЦНАП. Також відсутні кімнати особистої гігієни для відвідувачів. Не надаються супутні послуги – ксерокопія, банківське обслуговування, можливість придбати канцтовари тощо.
  Моніторинг діяльності ЦНАПів ще продовжується. А повний перелік рекомендацій органам влади Білозерський “Молодіжний центр регіонального розвитку” оприлюднить у лютому після закінчення роботи експертів.
  Незважаючи на певні досягнення та старання адміністраторів, зроблена робота - це лише вершина айсберга і попереду ще чимало викликів, які треба вирішувати не лише на місцевому, а й на державному рівні. Сподіваємося, що спільними зусиллями влади та громадськості це вдасться!

  Довідково:
  Проект “Сільським громадам — якісні адміністративні послуги” реалізується БРО ХОМГО “Молодіжний центр регіонального розвитку” в рамках проекту “Посилення спроможності місцевих ОГС в Миколаївській та Херсонській областях”, який реалізується МО “Нова генерація” у партнерстві з “Центром сприяння громадянській участі” та “Інститутом аналізу політики та стратегій” за фінансової підтримки Європейскього Союзу.

  

Зроби три кроки і отримай необхідний документ

  Будь-який житель Білозерського району або суб’єкт господарювання може через відділення поштового зв’язку: відправити документи для отримання адміністративних послуг та отримати результати їх надання всього за три кроки:

Крок 1: завітайте до відділення Укрпошти, одержіть консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитайте про послугу у свого листоноші).

Крок 2: заповніть заявку та оформіть необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги.

Крок 3: відправте (або передайте через листоношу) заявку та пакет документів і очікуйте замовлений документ.
 

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

  Ще кілька років тому можна було лише мріяти про те, що для отримання необхідної довідки або оформлення субсидії не доведеться стояти в довгих чергах, а жителям сільських населених пунктів – їхати для цього в райцентр. Проте вже ця мрія стала реальністю завдяки проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».
  Шановні жителі району! Ви зможете отримати необхідний Вам документ швидко, комфортно та без черг! Знайте, що поштовики завжди з радістю чекають Вас у відділеннях поштового зв’язку, а листоноші невтомно крокують до Ваших домівок.

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Перелік адміністративних послуг, які надаються за допомогою поштового зв’язку 

 


(Оновлено 12.01.2015)